Noderīga informācija

Cilvēki, kas aktīvi kustas, pat netiecoties pēc kādiem konkrētiem
sasniegumiem, vienmēr jutīsies un arī izskatīsies labāk par tiem, kas nedara neko!

Fitness - veselīgs dzīvesveids, kas sevī iekļauj:


Regulāras fiziskas slodzes;

Racionālu uztura un svara kontroli;

Vitamīnu un uztura bagātinātāju lietošanu;

Dažādu skaistumkopšanas procedūru piekopšanu;

Pozitīvu un līdzsvarotu emocionālā stāvokļa uzturēšanu.


Nekad nav par vēlu un, ja esat nolēmuši vingrot, par savu vēlmi vajadzētu konsultēties ar ģimenes ārstu, īpaši tad, ja pirms tam neesat vingrojuši vai ir bijis pārāk liels pārtraukums.
Nolemjot vingrot jāsaprot, ka vingrošanas instruktoram uzticat pašu dārgāko - savu veselību, tāpēc noskaidrojiet vai instruktoram ir atbilstoša izglītība, ko apstiprina izglītības dokuments.
Pirms nodarbībām noskaidrojiet, kāda ir maksa par vingrošanas pakalpojumiem. Motivējiet sevi vingrot regulāri - maksājot pirms nodarbībām.
Nespriediet par treniņu pēc pirmās nodarbības, ir vajadzīgas vismaz trīs vai četras nodarbības, lai izdarītu secinājumus. Pirmās trīs nodarbības vienmēr liksies grūtas gan fiziski, gan psiholoģiski - jūs nepazīstat instruktoru, nezināt vingrojumus.
Nekautrējaties pārrunāt ar instruktoru visus Jūs interesējošos jautājumus.
Lielākā daļa cilvēku uzreiz grib sasniegt maksimālos rezultātus, taču tas nav iespējams. Ir noteikumi ko diktē daba un tie ir jāsaprot, nosakot sev mērķi un, prasot no instruktora neiespējamo. Ir trīs ķermeņa uzbūves tipi: kalsnēji, druknie - ar tendenci uz atlētisku miesas uzbūvi un apaļīgie - ar tendenci uz lieko svaru.


Kalsnie - var ēst, cik grib un viņiem neiet labumā.
Druknie - ja ēdīs un trenēsies pareizi, veidosies skaists un atlētisks augums.
Apaļīgie - ir jāiegulda pamatīgu un ilgstošu darbu, lai noturētos formā.

Vēl sliktāk, ja neiespējamo prasāt paši no sevis, vainas apziņa, ka vingrojat un rezultātu nav, padara ķermeni vēl apaļīgāku. Ja nodarbosimies ar vingrošanu tikai tāpēc, lai zaudētu svaru, tad sevī kultivēsim izjūtu - es sevi nemīlu tādu, kāda esmu. Liekais svars mēģinās noturēties visiem spēkiem un būs jāpieliek ļoti lielas pūles, lai no tā atbrīvotos. Tāpēc uzsākot vingrot, uz kādu laiku vajadzētu aizmirst domu par tievēšanu. Vingro tāpēc, ka ir labi un pareizi, ka tavs ķermenis to grib, nevis tāpēc, ka izskaties slikti pašreizējos izmēros un krietni ātrāk tiksi pie rezultāta.
Vēl derētu zināt, ka sākot aktīvi vingrot, sākumā svars var pieaugt, nevis kristies, ja arī tā ir, par to nevajadzētu uztraukties, drīz vien proporcijas mainīsies. Sākot vingrot palielinās muskuļi, bet tauku slānis vēl ir un to sadedzināšanai vajadzīgs kāds laiks. Tāpēc lūkosimies spogulī, nevis uz svariem - tas būs objektīvāks skatījums. Un vērā ņemamu svara zudumu redzēsim pēc diviem mēnešiem.
Izvēlieties sev piemērotu slodzi, ņemot vērā savu pašsajūtu un veselības stāvokli. Jāvingro savam priekam un veselībai. Vingrojiet sistemātiski. Vingrošana vienu reizi nedēļā rada stresa stāvokli visam organismam un rezultātā vienmēr būs muskuļu sāpes, diskomforta sajūta un slikts garastāvoklis acheter viagra - tā veselība un fiziskais stāvoklis neuzlabojas! Nevingrojiet arī katru dienu - kas par daudz, tas par skādi. Organismam ir jāatpūšas un jāatjaunojas. Pietiks, ja atradīsiet laiku vingrošanai divas vai trīs reizes nedēļā. Regulāra pārslodze rada organisma aizsargspēju izsīkumu.
Nebaidieties no pirmajām neveiksmēm, tas ir laika jautājums un Jūsu gribasspēks, negaidiet tūlītējus rezultātus, jo vingrošana ir ilgtermiņa investīcija Jūsu veselībā. Esiet uzmanīgi, ja tiek solīti nereāli rezultāti no instruktora puses.
Arvien labākus rezultātus sasniegsiet katrā nodarbībā, strādājot ar pilnu atbildības sajūtu un regulāri apmeklējot nodarbības, kā arī ievērojot veselīgu uzturu.
Nekad nesakiet, ka tas vai cits treneris ir labāks vai sliktāks, jo katram ir savs individuāls darba stils un savas darba metodes. Kas citam ir labs, Jums var būt par skādi! IZVĒLIETIES SEV PIEMĒROTĀKO!!!
Centieties, lai vingrošanas nodarbības kļūtu par neatņemamu jūsu dzīves sastāvdaļu, un jūs tiešām gūsiet no tā prieku!!